27 มีนาคม 2567 – บริษัท ชูโอ เซ็นโก เอเชีย จำกัด ร่วมมือกับนิตยสาร แบรนด์เอจ เปิดตัวโครงการ Chuo Senko Asia-BrandAge Research house เพื่อดำเนินการงานวิจัยด้านต่างๆ ให้กับนักการตลาด นักโฆษณา และนักสร้างแบรนด์ โดยประเดิมงานวิจัยแรกของปีนี้ ในหัวข้อ “Cracking the Gen Z Puzzle” การศึกษาพฤติกรรมและทัศนคติของกลุ่ม Generation Z คนกลุ่มใหญ่ที่กำลังเป็นที่สนใจของนักการตลาด แต่ยังขาดการวิจัยและศึกษาอย่างจริงจัง
March 27, 2024 – Chuo Senko Asia Co., Ltd. joins with BrandAge magazine to launch the Chuo Senko Asia-BrandAge Research house, the project for conducting the research in various fields for marketers, advertisers, and brand builders. The first research of this year is titled “Cracking the Gen Z Puzzle,” a study of the behavior and attitudes of Generation Z, which is a large group of people who are currently of interest to marketers. But there is still a lack of serious research and study.